Известие

Collapse
No announcement yet.

Студена гърми и прекъсва V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    ами да то съм го написал в предният пост
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #77
      Пичове някой има ли идея кава може да е причината ( без всичко изброено по-горе в темата защото е пробвано всичко) компа да не регулира правилно времената за отваряне на дюзите. На диагностиката излиза че сместта е бедна точно заради намаленото време за отваряне на дюзите. Налягане да те удави ,а колата с бедна смес,дори като измъкна вакума на регулатора и дигне на 3 атмосвери пак нее както трябва ( да не говорим че трябва да се дави в бензин)

      ---------- Post added at 12:09 ---------- Previous post was at 12:05 ----------

      Ония ден едно БМВ 320 ме дръпна с половин кола ( 3 опита направихме) и направо побеснях, преди беше невъзможно да стане това,защото още от старта ги оставях замислени а на 400м с по две коли назад от мен А сега сякаш нее моята кола
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #78
        Остана компа или дебитомера, макар да твърдиш, че е мерен и е ок. Може и да не е ок - разкачал ли си буксата да караш с изключен дебитомер, за да видиш бедна или богата и има ли разлика във вървежа ?
        Arena Coast Customs

        Comment


        • #79
          Хм .. нее съм пробвал ама тя дали ще запали с откачен дебитомер... не съм се замислял
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
            Хм .. нее съм пробвал ама тя дали ще запали с откачен дебитомер... не съм се замислял
            ми пробвай, ама няма да държи обороти, та трябва да и даваш газ...


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #81
              Колега, не изчетох всичко, но щом имаш газова, значи имаш или симулатор за дюзите или поне реле, което да ги реже!
              Ако има лош контакт релето-релетата на симулатора, ясно е, че ще има там пад и дюзите няма да работят добре. На стенда всичко ще е ОК, но там на място...
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #82
                Да колега имам газова,ама като ми се скъсаха нервите един ден и аз си помислих същото като теб и одряхах кабеляка на газовото и си вързах всичка както си е било заводски и пак направи същите номера,затова изключих газовото като проблемен фактор.
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #83
                  Сега се сетих нещо странно. Като и бяхме правили диагностиката аверчето реши да стисне маркуча от капака на клапаните на задната глва към сепаратора и като го стисна и колата си смени звукът ( към оп-добро) и изчисти оборотите , също и увеличи времената на дюзите макар и с малко , но се форсираше добре. Не знам на какво се дължи това но ми се стори странно защото маркуча е здрав и на смуче въздух от там,а и каква роля играе сепаратора на дюзите..... Абе незнам вече
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #84
                    Вакуумите, колега!
                    Там е объркването.
                    Тоя мотор изобщо не го познавам, но си провери всички елементи-маркучи и сепаратори. Ако си с делко и вакуумен регулатор е много вероятно да ти се бърка предварението. Освен това, ако се е раздухал мотора ще побърква и дебитомера.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #85
                      Бали го дали се е сдухал Симптомите се появиха постепенно ,като се засилиха със застудяването и тогава ми направи по-голямо впечатление.
                      Иначе мотора няма признаци да се е сдухал.... Не гори масло,аспуха е чист не загрява , и антифроза е чист, няма странни шумове и на гас си върви идеално. Мотора е с една бубина нее с делка.


                      От дебитомерас сме обогатили сместа принудително и то до такава степен че е на границата ламбдата да дава грешка и чак тогава е долу горе добре като е студена. Иначе със заводси настойки плющи яко сутрин...
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                        Бали го дали се е сдухал Симптомите се появиха постепенно ,като се засилиха със застудяването и тогава ми направи по-голямо впечатление.
                        Иначе мотора няма признаци да се е сдухал.... Не гори масло,аспуха е чист не загрява , и антифроза е чист, няма странни шумове и на гас си върви идеално. Мотора е с една бубина нее с делка.


                        От дебитомерас сме обогатили сместа принудително и то до такава степен че е на границата ламбдата да дава грешка и чак тогава е долу горе добре като е студена. Иначе със заводси настойки плющи яко сутрин...
                        Вземи един дезодорант от 2-3 лева и на работеща кола пръскай около въздушните съединения, ако има пробив някъде или неплътност, ще започне да мени обороти.
                        Arena Coast Customs

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          Кабелите се мерят с хубав мултицет,съпротривлението в нормите е до 7-8 килоома,всичко нагоре е за кофата,даже и 7-8 е много ама ае,пробвай да ги измериш,и пиши,че ми стана интересно
                          Колега ако знаеш откъде да взема тучна информация за съпротивлението накабелите моля сподели,че днес пак ги мерих със сносен мултицет и ми отчетоха шесте кабела разлика от 2.55 до 2.66 килоома ,което е доста малко разминаване,ама е далеч от 7-8 килоома които си писал
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                            Колега ако знаеш откъде да взема тучна информация за съпротивлението накабелите моля сподели,че днес пак ги мерих със сносен мултицет и ми отчетоха шесте кабела разлика от 2.55 до 2.66 килоома ,което е доста малко разминаване,ама е далеч от 7-8 килоома които си писал
                            Точна информация няма бате,що всичките са ти така,би трябвало да са ОК,но не се знае,най добре се разбира с нови.Имал съм няколко случая на уж здрави кабели,пък после с нови колата неможеш да я познаеш
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #89
                              Чак сега видях , че си с оригиналните кабели и в същото време си с газова уредба.


                              Няма начин реално с измерване да провериш дали всичко е ОК по кабелите(само орентировъчно) - още повече мисля оригиналните са графитни и измерването няма да ти даде реална представа.(както каза Мъро проба с нови, да не кажа директно смяна , както направих аз - не очаквай кабел на 180-200 000 км от който 40 хил на газ и възраст около 18-20 години да не е за смяна ) Кабела може да не е прекъснат, а да е пробил! Нарушава му се изолацията някъде и искрата прескача от там.Пукнатина с размер няколко микрона.(няма да я видиш) Това е предостатъчно,за да започне да прекъсва и т.н. Бензиновите коли са чувствителни на кабели. И дребната неизправност се отразява много на работата на мотора. Няма да ти казвам каква разлика имаше при мен само от смяна на свещи и кабели (не съм сигурен кое в по-голяма степен даде разликата, ама все едно сложих чип)

                              П.П. Да добавя че 164 ката ми прекъсваше и то много по осезаемо когато е студена, даже в началото го правеше само студена, а като загрееше се оправяше, после се влоши още повече .....проблема беше точно тока до свещите , макар при нея да се хвана с измерване заминалите кабели но там имаше явни прекъсвания и видими дефекти Мъро знае - той ги оправи. Накрая се оказа че съм бил с правилно подаване на ток само на 5 от 8 свещи (все пак всеки цилиндър на ТСпарка е имал работеща правилно свещ)
                              Last edited by BatVas; d.m.y г., 17:35.
                              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                              Comment


                              • #90
                                Искам само да добавя,че ако на колегата колата е с обикновенно газово(не с газ. инджексион),и ако проблемите му на бензин са в тоците,то тая кола на гас ше стреля кьт черешов топ
                                ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
                                Alfa Romeo 145 3.0V6
                                Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

                                Comment

                                Working...
                                X